چگونه وبلاگمون رو پر بازدید کنیم ؟
 
Nightside
 
 

                 

چند تا از دوستان سوال کردن که وبلاگشون رو هفته ای یکی دو بار آپدیت می کنن . اما بازدید کننده ندارن . راه حل بازدید کننده دار شدن چیه ؟!

اولین نکته که بسیار در روند بالا رفتن آمار تاثیر دارد این است که شما در وبتون از پر بازدید ترین مطالب قرار بدهید.شاید این گونه وبلاگ شما دیگر تخصصی نخواهد بود اما این روش از موثر ترین راه هاست.

از بهترین راه برای اینکار اینه که با وبلاگ های دوستانتون تبادل لینک کنید.  تبادل لینک باعث میشه وبلاگ شما در گوگل  و یاهو هم بیشتر در نتایج جستجو ظاهر بشه. البته این به شرطیه که سایت های تبادل کننده دارای رتبه بالاتری در گوگل باشند چون موتورهای جستجو و بخصوص گوگل خیلی به لینک هایی که دیگران به شما دادن اهمیت میده . چیز دیگری که باعث میشه وبلاگ شما بازدید کننده داشته باشه اینه که راحت باز شه ... بله . منظورم حجم وبلاگه ... اصلا لازم نیست ۴۰۰ تا عکس تو وبلاگ بذاری تا پدر بازدید کننده در بیاد .مطالب خوب با کمی عکس کافیه (عکس های اضافی را در ادامه مطلب بگذارید)



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 11 آبان 1390برچسب:, :: 19:24 :: توسط : walker

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Nightside و آدرس nightisde.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید